lördag 9 januari 2010

canvastavlor

Canvastavlor är uppskattade presenter, här har jag gjort dem mer personliga genom att använda texter som betyder mycket för mottagaren.

Pappret har jag skrynklat och chalkat, för att få ett gammamlt och slitet uttryck. sedan har jag dekorerat med papper, blommor, embossade ornament m.m.







Här har jag gjort 2 st till min syster Lina med låttexter från Anna Ternheim och Joakim Thåström. Dessa fick hon när vi skulle gå på deras konsert, sommaren 2009.






Denna fick min vän Anna i födelsedagspresent, jag har hämtat texten från hennes blogg där hon skrivit så fint om sin livsfilosofi.



1 kommentar:

  1. Jätte fint Lotta!
    Kul att du startat en blogg.
    Blev jätte glad över min födelsedagspresent. Julkorten som du skickat mig är också jätte fina.

    SvaraRadera